sajtókozlemény

Adatvezérelt sajtókommunikáció a KKV-k kezében is

A KKV-k számára is elérhető egy korábban csak nagyvállalatoknak fenntartott, professzionális médiamegjelenési lehetőség – méghozzá megfizethető áron. A Helló Sajtó! portál saját üzleti sajtószolgálata egyszerű és mérhető módon juttatja el a közleményeket a hazai médiába.

Szakértői márkaépítés kisvállalkozásoknak

A kis- és középvállalkozások sokszor érzik úgy, hogy a sajtó elérhetetlen: a nagy márkák uralják a médiateret, a kisebb szereplők pedig nehezen tudnak láthatóvá válni. A Helló Sajtó! épp erre a problémára kínál megoldást: platformjuk üzleti sajtószolgálatként működik, amely nemcsak publikálja a cégek közleményeit, hanem terjeszti és méri is azok eredményeit.

A szolgáltatás, ami teret ad a hírértékű közleményeknek

A rendszer egyszerűen működik: a vállalkozás feltölti a sajtóanyagát, a Helló Sajtó! szerkesztői pedig ellenőrzik, formázzák és közzéteszik azt a hellosajto.hu portálon. Ezután a hír:

  • kiküldésre kerül a hazai szerkesztőségek részére,
  • 14 napos online sajtófigyelés alatt követhető, hogy hány helyre jut el,
  • megjelenik és megoszthatóvá válik a főbb közösségi oldalakon,
  • beküldésre kerül a Google NewsBing News és a Hírstart rendszereibe,
  • letölthető .pdf és .docx formátumban.

A sajtóközlemény valódi értéke a terjesztésben rejlik

„Rengeteg cég rendelkezik olyan hírértékű információval, ami sokak érdeklődésére tarthat számot, mégsem értesül róla a célközönség. A mi célunk az volt, hogy ezekből valódi, mérhető hír legyen – és valódi olvasókhoz jusson el.” – fogalmazott Czinke Lajos, a Helló Sajtó! alapítója. Mint mondja, a 2023-as indulás óta közel 4000 közleményt juttattak el média képviselőihez.

A sajtószolgálat egyik újdonsága, hogy valódi riportot készít minden kampány végén: a vállalkozás pontosan láthatja, hányan olvasták a közleményt, hány letöltés történt, hol jelent meg cikk formájában a médiában.

A Helló Sajtó! előnyei:

  • Gyors közzététel – akár 24 órán belül.
  • Mérés: megtekintések, letöltések, megjelenések.
  • Posztolás saját social oldalakon: Facebook, LinkedIn, X (Twitter).
  • Célzott hírlevélküldés több száz újságírónak és hírlevél feliratkozónak.
  • Késleltetett publikáció lehetősége – például embargós közlemények esetén.

A közlemény is lehet tartalommarketing – ha jól csináljuk

A Helló Sajtó! nemcsak platform, hanem támogatás is. A szerkesztőség tanácsokat ad a jó sajtóanyag elkészítéséhez és azt is felkínálja, hogy egy cégvezetői interjú elkészítése után munkatársai írják meg a sajtóanyagot.

A jövő: adatvezérelt sajtókommunikáció a kicsik kezében is

A Helló Sajtó! célja, hogy demokratizálja a sajtómegjelenést és olyan szolgáltatást nyújtson, amely elérhető, átlátható és mérhető.

Ahogy Czinke Lajos nyilatkozta: „A célunk már az induláskor is az volt, hogy Magyarországon is működjön egy minőségi üzleti sajtószolgálat, ami nemcsak a sajtóközleményeket beküldő cégek és intézmények, hanem a sajtó munkatársainak igényeit is a lehető legjobban kielégíti. Ez a cél vezet minket a jövőben is.”

Forrás: Helló Sajtó! Üzleti Sajtószolgálat

borítókép: Unsplash